Blogi
W internetowej sieci aż roi się od blogowiczów i sympatyków tego rodzaju aktywności. Znacznie więcej jest kobiet niż mężczyzn, które w ten sposób zaznaczają swoją obecność.
To one mają z natury taką umiejętność przystępnego opowiadania o wszystkim, co dzieje się wokół, że błyskawicznie znajdują czytelników. Mówienie na bieżąco o dziejącej się dookoła rzeczywistości liczne blogerki wykorzystują do promowania swojego biznesu.
Jeżeli do tego mają jeszcze tzw. „lekkie pióro”, to kolejny ich atut do mądrego zastosowania w mediach społecznościowych.
Dzięki takiej strategii popularność ich działań rozpowszechniła się bardzo zyskując coraz więcej czytelników i obserwatorów. Na czym polega ten fenomen? Prawdopodobnie na pozostawaniu autentycznym i szczerym wobec sympatyków bloga, na byciu obecnym i pokazywaniu wszystkiego na bieżąco, na mówieniu o tym, co rzeczywiście interesuje prowadzącą osobę.
Ciekawą formą utrzymywania więzi z konsumentami są organizowane dla nich konkursy z symbolicznymi nagrodami lub zwykłym „dziękuję za udział” oraz akcje promujące wspólne działania.